DUK - Greita paskola

1. Kas yra Kredito gavėjo statusas?

Tai Kredito gavėjas, kuris atitinka šias statuso sąlygas:
• Lietuvos Respublikos pilietis.
• Ne jaunesnis kaip 21 (dvidešimt vienerių) metų.
• Neturi nepadengtų skolų.
• Dirbantis fizinis asmuo.
• Turintis tvarkingą mokėjimų istoriją.

2. Norint pasiimti greitą kreditą, ar reikalingas užstatas?

Greitasis vartojimo kreditas suteikiamas be užstato.

3. Koks yra vienkartinės registracijos mokestis www.paskolosjums.lt sistemoje?

Vienkartinės registracijos mokestis internete 0,01 EUR.

4. Kokiais būdais galiu pasirinkti Kredito sąlygas www.paskolosjums.lt sistemoje?

Kredito sąlygos pasirenkamos dviem būdais:
• Tinklalapyje.
• Išsiunčiant Kreditoriui Kredito sąlygas SMS žinute, pagal tinklalapyje nurodytą tvarką.

5. Kaip gauti greitą Kreditą internetu?

Norint gauti greitą kreditą internetu Jums reikia:
• Užsiregistruoti.
• Prisijungti prie sistemos - įvesti savo vartotojo ID bei slaptažodį.
• Pasirinkti iš kredito krepšelio tinkamiausią variantą.
• Patvirtinti pasirinktas kredito sąlygas.

7. Kokius asmens tapatybę patvirtinančius duomenis reikia pateikti, pildant registracijos formą www.paskolosjums.lt sistemoje?

Pildant registracijos formą Jums reikia pateikti šiuos tikslius duomenis:
• Asmens kodą.
• Elektroninio pašto adresą, į kurį Kreditorius išsiųs laikiną slaptažodį.
• Mobilaus telefono numerį, į kurį gausite vartotojo ID.
• Faktinės gyvenamosios/deklaruotos gyvenamosios vietos adresą.
• Asmens dokumento rūšį ir asmens dokumento numerį.
• Darbovietės pavadinimą, darbovietės adresą ir užimamas pareigas.
• Asmeninę sąskaitą, į kurią pageidaujate gauti greitą kreditą.

8. Kaip užsiregistruoti tinklalapyje www.paskolosjums.lt ?

• Į registracijos formą surašyti tikslius duomenis, išvardintus 7 punkte.
• Sutikti/nesutikti, kad Kredito davėjas tiesioginės rinkodaros tikslais tvarkytų Kredito gavėjo asmens duomenis
• Patvirtinti savo asmens duomenis ir sutikimą juos tvarkyti.
• Patvirtinti, kad perskaitėte ir sutinkate su Vartojimo kreditų sutarčių bendrosiomis sąlygomis.
• Spausti Tęsti registraciją.
• Sumokėti registracijos mokestį iš Jūsų asmeninės sąskaitos, pateiktos registracijos formoje, į tame pačiame banke, esančią UAB "SIGIRĖ" sąskaitą. Nesumokėjus registracijos mokesčio per 72 val. registracija ištrinama.

9. Kokius mokėjimo rekvizitus reikia nurodyti vykdant mokėjimą už registraciją į www.paskolosjums.lt sąskaitą?

Vykdant mokėjimą už registraciją, nurodykite šiuos mokėjimo rekvizitus:

Gavėjo pavadinimas UAB "SIGIRĖ"
Gavėjo sąskaitos Nr. Pasirinkite gavėjo sąskaitą, esančią tame pačiame banke kaip ir Jūsų atsiskaitomoji sąskaita.
Gavėjo kodas 133960254
Suma 0,01 EUR
Nurodykite savo asmens kodą
Mokėjimo paskirtis Įrašykite antrame registracijos žingsnyje pateiktą apibrauktą tekstą.

10. Kada ir kokiu būdu gausiu vartotojo ID ir laikiną slaptažodį?

Per kelias minutes į Jūsų nurodytą mob. telefono numerį, SMS žinute išsiųsime Vartotojo ID ir į el. paštą - laikiną slaptažodį jeigu:
• Jūsų įvykdytas mokėjimas už registraciją bus užskaitytas mūsų banko.
• Teisingai įvedėte mokėjimo rekvizitus.
• Mokėjimas atliktas iš Jūsų asmeninės sąskaitos.
• Esate Lietuvos Respublikos pilietis.

11. Kaip prisijungti prie Kredito paraiškos zonos www.paskolosjums.lt sistemoje?

Prie Kredito paraiškos zonos prisijunkite, įvesdami gautą Vartotojo ID ir laikiną slaptažodį.

12. Kaip pateikti paraišką Greitam Kreditui gauti?

Jūs turite:
• Būti užsiregistravęs.
• Užpildyti mokumo deklaraciją.
• Pasirinkti banko ar mokėjimo kortelės sąskaitos numerį, į kurią norite gauti kreditą.
• Pasirinkti tinkamas Kredito sąlygas iš teikiamų kreditų krepšelio.
• Spausti Pasirinkti.
• Patvirtinti Kredito paraišką, įvedant slaptažodį.
• Spausti Patvirtinti.

13. Ar gausiu atsakymą dėl kredito suteikimo?

Jeigu kreditas bus/nebus suteiktas, SMS žinute į Jūsų nurodytą mob. telefono numerį (7 punktas) išsiųsime Jums atsakymą su atitinkamo pobūdžio informacija.

14. Dėl kokių priežasčių laiku negaunu Kredito, jei atitinku Kredito gavėjo statusą?

Vėluojama dėl:
• Ryšio kanalų sutrikimų.
• Trečiųjų asmenų kaltės.
Kreditai suteikiami darbo metu.

15. Kas yra lojalus klientas?

Tai Klientas, kuris atitinka kredito gavėjo statusą ir turi penkis tvarkingai padengtus kreditus www.paskolosjums.lt sistemoje.

16. Kada turiu grąžinti kreditą?

Grąžintiną sumą (Kredito ir Kredito mokesčio suma) Jūs privalote sumokėti iki Kredito grąžinimo dienos arba pasinaudoti paslauga - kredito termino pratęsimu.

17. Kaip prasitęsti kredito paraiškos terminą?

Jūs turite:
• Būti užsiregistravęs.
• Turėti kreditą, kurį suteikė Paskolosjums.lt.
• Sumokėti kredito mokestį (palūkanas, taip pat delspinigius, jeigu atsiradusi priemonė juos mokėti) į vieną iš Paskolosjums.lt sąskaitų. Tik po apmokėjimo bus aktyvuotas kredito pratęsimas "PJ vartotojo zona" > Kredito pratęsimo paraiška.
• Nueiti į "PJ vartotojo zona" > Kredito pratęsimo paraiška, užpildyti esamų/nesamų finansių įsipareigojimų lentelę, patvirtinti individualiai aptartas kredito sąlygas.
• Spausti mygtuką "Pratęsti".

18. Kokius mokėjimo rekvizitus reikia nurodyti vykdant mokėjimą už Kredito grąžinimą internetinėje bankininkystėje, banko filiale, loterijos "Perlas" terminale, prekybos centrų "Maxima", AB Lietuvos paštas bei R-Kiosk ir Lietuvos spauda kioskų kasose?

Vykdant mokėjimą internetinėje bankininkystėje ar banko filiale nurodykite šiuos mokėjimo rekvizitus:
• Gavėjo rekvizitus nurodytus 9 punkte.
• Mokėjimo paskirtyje būtinai įrašykite teisingą savo asmens kodą.

Vykdant mokėjimą loterijos "Perlas" terminale, PC "Maxima" bei R-Kiosk ir Lietuvos spauda kioskų kasose:
• Loterijos "Perlas" terminalo, PC "Maxima", R-Kiosk ar Lietuvos spauda kasos darbuotojui pateikti brūkšninį kodą, kurį turite atsispausdinti iš Jūsų nurodyto elektroninio pašto gauto laiško arba iš PJ vartotojo zonoje esančio skyrelio "Atsiskaitymo būdai - Brūkšninis kodas".
• Prieš sumokant už paslaugas, nurodyti norimą mokėti sumą.

Mokant už kreditą AB Lietuvos paštas kasoje:
• Turite užpildyti mokėjimo kvitą, kurį gausite el.paštu arba iš PJ vartotojo zonoje esančio skyrelio "Atsiskaitymo būdai - Brūkšninis kodas". Kvitą taip pat galite rasti visuose AB Lietuvos paštas skyriuose.
• Kvite turite nurodyti savo Vardą, Pavardę, asmens kodą, mokamą sumą.

19. Kodėl Kreditorius neužskaitė mokėjimo už Kredito grąžinimą?

• Vykdant mokėjimą neteisingai pateikėte gavėjo rekvizitus.
• Mokėjimo paskirtyje neįrašėte ar netiksliai įrašėte asmens kodą.
• Mokėjimas gautas ne darbo metu, bus įskaitytas sekančią darbo dieną (25 punktas).

20. Sumokėjau didesnę sumą nei Grąžintina suma, ar galiu tikėtis permokos grąžinimo?

Kreditorius permoką Jums grąžins:
• Pateikus prašymą paštu arba el. paštu grąžinti permoką į Kredito gavėjo prašyme nurodytą banko sąskaitą .
• Kredito gavėjui per 3 (tris) darbo dienas nuo permokos susidarymo Kredito davėjui nepateikus prašymo grąžinti permoką, Kredito davėjas turi teisę pervesti permoką į tą asmeninę Kredito gavėjo sąskaitą, iš kurios ji buvo sumokėta.

21. Ar galiu sužinoti, kiek kredito paraiškų pateikiau, kiek esu skolingas?

Prisijungęs prie PJ vartotojo zonos Meniu punkte Mano Kreditai, Jūs rasite:
• Balansą šiai dienai.
• Kreditų paraiškas.
• Mokėjimus.
• Detalią apmokėjimų ataskaitą.

22. Kaip sužinoti savo kredito balansą?

• Siųskite mums SMS žinutę (mob. telefono numeriu +370 618 19595) iš savo telefono numerio, kurį nurodėte registruodamiesi paskolosjums.lt sistemoje, įrašę tekstą INFO.
Atsakymą gausite SMS žinute, kurioje bus nurodytas kredito balansas šiai dienai.

23. Ką daryti, jeigu praradau prisijungimo duomenis?

• Jeigu praradote vartotojo ID ar slaptažodį, atsiųskite mums SMS žinutę (mob. telefono numeriu +370 618 19595) iš telefono numerio, kurį nurodėte registruodamiesi paskolosjums.lt sistemoje, su tekstu PRARADAU. SMS žinute atsiųsime Vartotojo ID, el. paštu - laikiną slaptažodį.

• Jeigu praradote telefono nr., prisijunkite prie paskolosjums.lt sistemos - įvesdami savo vartotojo ID ir slaptažodį, "PJ vartotojo zona" > "SMS nustatymai" galite įvesti naują telefono nr., pasirinkite jį pagrindiniu ir patvirtinkite pakeitimus įvesdami savo slaptažodį.

• Jeigu praradote el. paštą, prisijunkite prie paskolosjums.lt sistemos - įvesdami savo vartotojo ID ir slaptažodį, "PJ vartotojo zona" > "Mano duomenys" galite pasikeisti el. pašto adresą.

• Jeigu praradote vartotojo ID ir telefono nr., iš savo asmeninės sąskaitos pakartokite registracijos mokestį, mokėjimo paskirtyje įrašydami asmens kodą ir naują telefono numerį, į kurį gausite vartotojo ID.

• Jeigu praradote slaptažodį ir el. paštą, iš savo asmeninės sąskaitos pakartokite registracijos mokestį, mokėjimo paskirtyje įrašydami asmens kodą ir naują el. paštą, į kurį gausite laikiną slaptažodį.

24. Kaip apsaugomas sutarties turinys?

Sutartis ir sutikimas dėl asmens duomenų tvarkymo (Kredito sutarties 6 punktas) pasirašymo metu yra apsaugojami MD5 hash algoritmo technologija, t.y. unikalia ir nekeičiama simbolių (raidžių ir/arba skaitmenų seka), kuri patvirtina sutarties teksto apsaugą (dokumento tekstą paverčia unikalia simbolių seka, kuri tiksliai atitinka tvirtinamą tekstą, ir kurią pakeitus būtų pastebimas dokumento teksto pakeitimas). Užpildžius registracijos formą, antrame registracijos žingsnyje pateikiamas tekstas, kuriame MD5 hash kodu užkoduojamas sutarties sąlygų tekstas ir registracijos metu suvestas asmens kodas. Tuo būdu yra apsaugomos abiejų pasirašančiųjų šalių t.y. Kreditoriaus ir Kliento teisės. Sutarties turinys negali būti pakeistas, nepakeitus Sutarties MD5 hash kodo.

25. Kada užskaitomi mokėjimai ir tikrinamos paskolos paraiškos kreditui gauti?

Mes dirbame:
I-V nuo 9 iki 18 val.
Jūsų patogumui šeštadieniais ir sekmadieniais bus užskaitomi mokėjimai ir tikrinamos paskolos paraiškos kreditui gauti.

26. Vartotojų ginčai su finansų rinkos dalyviu.

• Vartojimo kredito gavėjų skundai nagrinėjami vadovaujantis UAB Sigirė direktoriaus patvirtinta skundų nagrinėjimo tvarka, siekiant visus skundus išspręsti taikiai:
UAB Sigirė vartojimo kredito gavėjų skundų nagrinėjimo tvarka

• Nuo 2012 m. sausio mėn. 1 d. vartotojų skundai taip pat nagrinėjami vadovaujantis Lietuvos banko įstatymo ir Lietuvos banko valdybos nutarime nustatyta tvarka:
Lietuvos banko ginčų nagrinėjimo tvarka

• Vartojimo kredito gavėjų skundai taip pat gali būti nagrinėjami LR teisės aktų nustatyta tvarka.

27. Kas nutiks su paimta paskola įvedus eurą?

Paskolos likutis bus automatiškai ir nemokamai perskaičiuotas iš litų į eurus oficialiai nustatytu kursu. Sutartyje numatytos sąlygos ir finansiniai įsipareigojimai po euro įvedimo nesikeis.

28. Kaip litai bus perskaičiuojami į eurus?

Litai bus perskaičiuojami į eurus, taikant oficialų lito ir euro kursą, kuris šiuo metu yra 1 EUR = 3,4528 LTL. Gauta suma eurais apvalinama gavėjo naudai iki euro cento (jeigu po paskutinio skaitmens, iki kurio apvalinama, skaitmuo yra 5 arba didesnis negu 5, prie paskutinio skaitmens yra pridedamas 1).